Часті питання

Якщо вам потрібна допомога, у нас є список частих запитань та відповідей. Ми прагнемо дати вам найкращий сервіс. Клацніть на запитання нижче, щоб переглянути відповідь.

1. Як я можу щось змінити у своєму замовленні?

Якщо вам потрібно щось змінити у вашому замовленні, будь ласка, зв’яжіться з нами негайно. Зазвичай ми обробляємо замовлення протягом 2-4 годин, і як тільки ми обробимо ваше замовлення, ми не зможемо внести будь-які зміни.

2. Як я можу оплатити своє замовлення?

Ми приймаємо кредитні та дебетові картки Visa, MasterCard  для вашої зручності або при отримані товару.

3. Чи можу я відстежувати своє замовлення?

Так, ти можеш! Після оформлення замовлення ви отримаєте підтвердження замовлення. Після відправлення ми скинемо вам номер накладної декларації і ви зможете в онлайн режимі відслідкувати своє замовлення!

4. Чи можна повернути товар?

Будь ласка, відвідайте нашу сторінку повернення та обміну для отримання додаткової інформації.

5. Скільки часу здійснюється доставки?

Терміни доставки залежать від вашого місцезнаходження. Після підтвердження платежу ваше замовлення буде упаковано. Доставку можна очікувати протягом 1-3 робочих днів.

6. Чи потрібен мені акаунт та які переваги?

Для створення облікового запису не потрібно. Але наявність акаунта спрощує оформлення замовлення, можливість створювати та надсилати список побажань, а також змінювати замовлення.